logo

Blog

Užitočné informácie a príspevky

blog

V príspevkoch na našom blogu, ktorý budeme tvoriť pre vás, vám chceme predstaviť našu spoločnosť, produkty, plány a rôzne užitočné informácie v neformálnej atmosfére. Chceme odpovedať na vaše potreby, postrehy a priania, a preto aj toto bude miesto, kde môžeme diskutovať, aby sme vám mohli poskytovať naše služby čo najkvalitnejšie.

Rozšírenia systému

26.02.2015

Chceme, aby Vaše reklamácie prebehli vždy bez problémov a preto Vám prinášame niekoľko tipov.

Poznáte a využívate všetky možnosti aplikácie reklamacie.sk? Nie? Skúste si pozrieť rozšírenia systému a prispôsobte si ho tak, aby ste ušetrili čas. Poľahky tak vybavíte aj komplikovanejšiu reklamáciu.

Ako riešite reklamácie? Vybavujte ich priamo na prevádzke, či využívate služby externých servisov? Pri odosielaní reklamácie…
Čítať viac »

Na čo si dať pozor : zmeny v zákonoch

13.01.2015

Za posledné  roky prešla ochrana spotrebiteľa rôznymi úpravami. Zákony vymedzujú práva spotrebiteľa a predávajúceho spravodlivo. Prinášame Vám sumár posledných zmien. 

Sekcia obchodné podmienky

Jedna z posledných úprav patrí medzi najzásadnejšie v posledných rokoch, avšak, nie všetky e-shopy ju už registrujú. Ide o sekciu obchodných podmienok, ktorá podlieha aktualizácii podľa nového zákona. Mnohé e-shopy ju však majú ešte podľa už neexistujúceho zákona č. 108…
Čítať viac »

Vysoká úroveň ochrany spotrebiteľa alebo nočná mora e-shopov?

21.08.2014

Majitelia e-shopov pozor! Povinnosti predávajúceho sa rozširujú. Zákon o ochrane spotrebiteľa prešiel novelizáciou a je dobré naštudovať si ho, inak Vás spotrebitelia môžu nepríjemne prekvapiť, prípadne priviesť do straty v podnikaní.

Ako zachytiť jedinečnú atmosféru dovolenky? Kvalitný fotoaparát, či GoPro kamera dokážu zhmotniť (uchovať) Vaše spomienky. A ak s produktom nebudete spokojní, pokojne ho potom vráťte späť! Nový zákon prináša spotrebiteľom aj túto možnosť. (príp. toto…
Čítať viac »

Nákupy cez internet prešli zmenou. Lehota na vrátenie tovaru sa predlžuje.

07.07.2014

Slováci s uvedením nového zákona do praxe dostanú rovnaké práva, ktoré platia v celej Európskej únii


Nakupovať cez internet je pohodlný spôsob pre tých, ktorí nemajú toľko času chodiť po obchodoch a hľadať. Pri nákupe na predajni je však lehota vrátenia obvykle 30 dní.

E- shopy poskytovali takúto možnosť v rámci siedmich dní, kedy ste mohli zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu. S príchodom letných mesiacov však vstupuje do hry nový zákon, ktorý hovorí zmene…
Čítať viac »

10 najčastejšie otázok pri reklamaciach.

09.04.2014

1.Aká je dĺžka záručnej lehoty? V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka, záručná lehota je 24 mesiacov. Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov.

Uvedené platí v prípade, že v pozícii kupujúceho sa nachádza konečný spotrebiteľ, nepodnikateľ, a nie podnikateľský subjekt, ktorý nakupuje tovar na výkon svojho podnikania.                         

Obchodný vzťah dvoch podnikateľských subjektov…
Čítať viac »

« 1 2 3 4 »


Akékoľvek nápady na zlepšenie, pripomienky alebo sťažnosti nám môžete poslať na email info@reklamacie.sk alebo cez formulár v časti Kontakt

Pomohli sme zaevidovať a vybaviť už 72719 reklamácií.

Začnite s nami evidovať reklamácie už dnes. Vyskúšajte nás ZDARMA.
Registrácia