logo

Blog

Užitočné informácie a príspevky

blog

V príspevkoch na našom blogu, ktorý budeme tvoriť pre vás, vám chceme predstaviť našu spoločnosť, produkty, plány a rôzne užitočné informácie v neformálnej atmosfére. Chceme odpovedať na vaše potreby, postrehy a priania, a preto aj toto bude miesto, kde môžeme diskutovať, aby sme vám mohli poskytovať naše služby čo najkvalitnejšie.

Vysoká úroveň ochrany spotrebiteľa alebo nočná mora e-shopov?

21.08.2014

Majitelia e-shopov pozor! Povinnosti predávajúceho sa rozširujú. Zákon o ochrane spotrebiteľa prešiel novelizáciou a je dobré naštudovať si ho, inak Vás spotrebitelia môžu nepríjemne prekvapiť, prípadne priviesť do straty v podnikaní.

Ako zachytiť jedinečnú atmosféru dovolenky? Kvalitný fotoaparát, či GoPro kamera dokážu zhmotniť (uchovať) Vaše spomienky. A ak s produktom nebudete spokojní, pokojne ho potom vráťte späť! Nový zákon prináša spotrebiteľom aj túto možnosť. (príp. toto…
Čítať viac »

Nákupy cez internet prešli zmenou. Lehota na vrátenie tovaru sa predlžuje.

07.07.2014

Slováci s uvedením nového zákona do praxe dostanú rovnaké práva, ktoré platia v celej Európskej únii


Nakupovať cez internet je pohodlný spôsob pre tých, ktorí nemajú toľko času chodiť po obchodoch a hľadať. Pri nákupe na predajni je však lehota vrátenia obvykle 30 dní.

E- shopy poskytovali takúto možnosť v rámci siedmich dní, kedy ste mohli zakúpený tovar vrátiť bez udania dôvodu. S príchodom letných mesiacov však vstupuje do hry nový zákon, ktorý hovorí zmene…
Čítať viac »

10 najčastejšie otázok pri reklamaciach.

09.04.2014

1.Aká je dĺžka záručnej lehoty? V zmysle § 620 Občianskeho zákonníka, záručná lehota je 24 mesiacov. Ak ide o použitú vec, kupujúci a predávajúci sa môžu dohodnúť aj na kratšej záručnej dobe, nie však kratšej než 12 mesiacov.

Uvedené platí v prípade, že v pozícii kupujúceho sa nachádza konečný spotrebiteľ, nepodnikateľ, a nie podnikateľský subjekt, ktorý nakupuje tovar na výkon svojho podnikania.                         

Obchodný vzťah dvoch podnikateľských subjektov…
Čítať viac »

Čo by ste mali vedieť o reklamáciach

11.12.2012

- Elektrospotrebiče môžete reklamovať do dvoch rokov, na opravy sa vzťahuje 3-mesačná záručná lehota, 12-mesačná na predaj už použitých. Predávajúci môže poskytnúť aj dlhšiu záručnú lehotu.
- Záručný list má obsahovať: obchodné meno alebo názov predávajúceho; sídlo alebo miesto podnikania; obsah záruky, jej rozsah a podmienky; dĺžku záručnej lehoty; údaje potrebné na uplatnenie záruky. 
- Máte právo na bezchybný tovar počas celej záručnej lehoty.
- Za chyby v záručnej lehote…
Čítať viac »

Budúcnosť účtovníctva sa skrýva v oblakoch

07.11.2012

Aj moderné účtovné a ekonomické systémy sa vybrali cestou cloudového riešenia

Ľudia majú prirodzenú vlastnosť považovať za bezpečné to, keď sa veci nachádzajú v ich dosahu. Majú skrátka pocit, že tým, že sú na dohľad, sú pod kontrolou majiteľa, a teda v bezpečí. Je to však mnohokrát ilúzia. Sú oblasti, kde väčšina z nás postupom času začala akceptovať, že aj veci mimo fyzický dosah sú v bezpečí. Napríklad v bankovníctve. Rovnaký proces prebieha v súčasnosti v oblasti…
Čítať viac »

« 1 2 3 4 »


Akékoľvek nápady na zlepšenie, pripomienky alebo sťažnosti nám môžete poslať na email info@reklamacie.sk alebo cez formulár v časti Kontakt

Pomohli sme zaevidovať a vybaviť už 61257 reklamácií.

Začnite s nami evidovať reklamácie už dnes. Vyskúšajte nás ZDARMA.
Registrácia