Naša spolupráca s agentúrou ECON CONSULTING
10.10.2011Srdečne Vás pozývame na semináre, ktoré sa uskutočnia po celom Slovensku vždy v 23 okresných a krajských mestách s názvom "KVALITA, ZNÍŽENÁ AKOSŤ A REKLAMÁCIE" v termínoch od 10.10.2011 do 11.11.2011
Vždy o 15:00 hod po skončení seminára sa uskutoční bezplatná prezentácia jediného software dostupného v SR na kompletné riešenie reklamácií www.reklamacie.sk
• 10.10.2011 : Trenčín, PENZIÓN NA SIHOTI, Jiráskova 5, seminárna miestnosť
• …
Nová internetová služba reklamacie.sk uľahčuje vybavenie reklamačného procesu pre podnikateľov.
Aplikácia je dostupná online cez internetový prehliadač a prístup sa dá získať vo zvýhodnenom 12-mesačnom balíku za poplatok. K dispozícii je aj 30-dňová skúšobná verzia, v ktorej nájdete všetky funkcie bez obmedzenia.
Systém dokáže evidovať každú reklamáciu a poskytuje prehľadné štatistiky. Zobrazuje kedy a prečo bol výrobok reklamovaný. K dispozícii je aj prehľad o…
Európski spotrebitelia budú mať v budúcnosti právo na vrátenie tovaru zakúpeného prostredníctvom internetu v rámci EÚ do dvoch týždňov, dnes schválil Európsky parlament takúto smernicu. Stanovuje tiež nové predpisy o poskytovaní informácií, ktoré dávajú on-line predajcom povinnosť uvádzať presné informácie o celkovej cene tovaru, jeho popise a o kontaktných údajoch predajcu. „Chceli sme, aby sa regulácia zaoberala hlavne internetovým predajom a zmluvami uzatváranými na diaľku, keďže…
Česi si z e-shopov urobili požičovne
12.09.2011Kým Česi využili zákon, aby si z eshopov urobili požičovne, slovenské obchody podobné pokusy ani nezaznamenali.
V Česku začali spotrebitelia používať právny fígeľ, aby ušetrili na dovolenke, no zároveň mali poruke najmodernejšiu techniku. Fotoaparáty či stany si kupujú cez internet a po návrate z dovolenky tovar vrátia bez uvedenia dôvodu. Tamojší Občiansky zákonník im na to dáva 14 dní. Napríklad internetovému obchodu Alza.cz sa vracia tri až päť percent sezónneho tovaru, kam patria…
ZÁKON o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007 §16
03.05.2012(1) Predávajúci je povinný spotrebiteľa riadne informovať o podmienkach a spôsobe reklamácie vrátane údajov o tom, kde možno reklamáciu uplatniť, a o vykonávaní záručných opráv. Reklamačný poriadok musí byť na viditeľnom mieste dostupnom spotrebiteľovi.
(2) Predávajúci je povinný prijať reklamáciu v ktorejkoľvek prevádzkarni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na predávané výrobky alebo poskytované služby, alebo na určenom mieste; to neplatí, ak je na vykonanie opravy…