Novinka v systéme: doporučená listová zásielka

31.07.2015

Poznáte užitočnú novinku v systéme? Je ňou doporučená listová zásielka.

Určite viete, že podľa zákona musíte zákazníka upozorniť o prevzatí reklamácie doporučeným listom. V praxi to znamená vytlačiť si zo systému výzvu na vyzdvihnutie, zabaliť do obálky a ísť na poštu. Zaberie Vám to cca 30 minút času a ak máte poštu ďalej, aj oveľa viac. S nami to zvládnete za pár sekúnd, pretože my to radi vybavíme to za vás. Doporučené listové zásielky vytlačíme, zabalíme a odošleme doporučene, nemusíte nikam chodiť.

 

Čo treba urobiť?

V evidencii reklamácií vyberiete reklamáciu, pri ktorej vám máte odpočet dní červenou farbou. Pri dokumentoch, ktoré patria k reklamácii vyberiete “Výzvu na vyzdvihnutie”. Systém sa opýta, či chcete výzvu odoslať ako Doporučenú listovú zásielku. Vy túto možnosť potvrdíte.



My za vás zásielku vytlačíme, zabalíme a odošleme doporučene. Ak si chcete skontrolovať, či zásielka dorazila prijímateľovi, v histórii reklamácie máte k dispozícii podacie číslo. Kliknete naň a môžete sledovať stav zásielky a prípadne si aj overiť, kedy bola zákazníkovi doručená. Ušetrite svoj čas, ktorý môžete venovať vybaveniu nových reklamácií, či rozšíreniu podnikania.

 

Cena odoslanie je 1,80 €, ktorú zaplatíte kreditmi zo systému (18kreditov).

 

Každý mesiac sa snažíme niečo v systéme vylepšiť, alebo zrýchliť. Ak máte vy nejaké nápady, čo by sa Vám v systéme páčilo inak, alebo čo by ste pridali, napíšte nám na: podpora@reklamacie.sk

 

Späť do blogu Pridať komentár
Váš email v príspevkoch nezobrazujeme a je nepovinný


Akékoľvek nápady na zlepšenie, pripomienky alebo sťažnosti nám môžete poslať na email info@reklamacie.sk alebo cez formulár v časti Kontakt