Pomohli sme zaevidovať už487351 reklamácií
Stovky spokojných zákazníkov
Postup procesu reklamácie
Evidovať reklamáciu je možné dvoma spôsobmi:
Zákazník prinesie reklamovaný tovar na prevádzku, kde jeho reklamáciu vybaví predajca. Systém generuje všetky dokumenty potrebné na vybavenie reklamácie. |
ALEBO |
Zákazník reklamuje tovar z domu cez internet. Na stránke vášho e-shopu vyplní náš Reklamačný formulár, ktorý si vytlačí a pošle Vám spolu s tovarom. |
Keď k vám reklamovaný tovar dorazí, reklamáciu v systéme označíte za prijatú
a upozorníte zákazníka sms/e-mail notifikáciou, ktorú systém ponúka.
Ak odosielate tovar na opravu do externých servisov, systém o tom upovedomí zákazníka SMS správou, či emailom. Výhoda Externého servisu v systéme je, že vždy viete, kde sa reklamovaný produkt práve nachádza.
Po označení reklamácie za vybavenú, či uzavretú, opäť informujete zákazníka
o prevzatí reklamácie SMS správou alebo e-mailom.
Systém sa postará o prehľadnosť vašich reklamácií a práca na nich bude jednoduchšia. Vaši zákazníci budú vždy informovaní o aktuálnom stave reklamácie.
Informujte svojich zákazníkov o stave ich reklamácií.
Budú u vás bez obáv nakupovať.
Výhody služby
Používať našu aplikáciu je naozaj hračka. Dôkazom sú naši spokojní klienti.
-
Zákony študujeme za vás
Sledujeme a doplňujeme do systému všetky zmeny
v zákonoch, ktoré sa týkajú reklamácií. Nemusíte sa báť,
že zákazník bude nespokojný s vybavením reklamácie.
-
Ušetríte čas a peniaze
Dokumenty, ktoré potrebujete k vybaveniu reklamácie
vám vygeneruje systém. Následne ich jednoducho vytlačíte,
či odošlete e-mailom zákazníkovi.
-
Online evidencia reklamačného procesu
Reklamáce môžete upravovať online, z počítača, tabletu a mobilu. Vyhnete sa problémom so synchronizáciou, či vypisovaniu papierových formulárov. Systém spravuje a archivuje všetky reklamácie Vašich zákazníkov. Máte presné informácie o tom, kedy u vás spotrebiteľ tovar nakúpil a koľkokrát ho reklamoval.
-
Profesionálna komunikácia
Priamo v rámci systému môžete komunikovať
so zákazníkom prostredníctvom SMS alebo e-mail notifikácií. Systém obsahuje upozornenia a tipy, ktoré vás upozornia na termíny reklamácií vašich spotrebiteľov.
Vďaka nim nikdy nikdy nezabudnete na žiadnu reklamáciu.
Začnite s nami evidovať reklamácie už dnes
Mám záujemPraktické doplnky
Systém si rozšírte o ďalšie doplnky, ktoré vám uľahčia vybavovanie reklamácií.
Po prihlásení do systému si ich jednoducho aktivujete v Rozšíreniach systému.
-
Reklamačné formuláre
Vytvorte si online reklamačný formulár pre svojich zákazníkov. Po nastavení sekcie Reklamačné formuláre si môžete si vytvoriť reklamačný formulár podľa svojich preferencií.
-
Kategórie reklamácií
Pri širokej ponuke sortimentu si môžete prehľadne roztriediť reklamácie pomocou Kategórií reklamácií. Usporiadajte si ho prehľadne (napr. biela technika, výpočtová technika a záhradný nábytok).
-
Rozšírené zobrazovanie v evidencii reklamácií
Do evidencie údajov reklamácií môžete priebežne dopĺňať údaje. Vaša evidenciu si usporiadate podľa vlastných požiadaviek. Po aktivácii pribudne položka Zobrazenie stĺpcov.
-
Informácie v PDF dokumentoch
Reklamačné PDF dokumenty je možné upraviť, či rozšíriť o vaše interné údaje v rozsahu 800 znakov.
-
Rozšírené informácie o reklamácii
Pridajte si poznámku, či fotodokumentáciu. Fotodokumentácia slúži na skenovanie potvrdení s podpisom zákazníka (bez papierovej evidencie). Systém Vás upozorní aj na fakt, že produkt už bol v minulosti reklamovaný.
-
Externý servis
Ak spolupracujete s externými servismi, kam odosielate tovar na opravu, aktivujte si tento doplnok. Môžete si navoliť viacero servisov. Vždy budete mať prehľad o polohe reklamovaného produktu.
-
Prevádzky
Ak má vaša predajňa viac prevádzok, aktivujte si tento doplnok a budete mať prehľad o reklamáciách podľa konkrétnych prevádzok.
-
Zmena textov SMS správ
Texty SMS správ môžete meniť kedykoľvek podľa potreby.
-
Vzorové dokumenty
Dokumenty si môžete stiahnuť pre neskoršie použitie, napr. pri výpadku siete, či elektrickej energie.
-
Účty technikov
Reklamácie môže vybavovať viacero zamestnancov. Správa prístupov umožní vytvoriť samostatné účty na prihlasovanie do aplikácie, ich prístupy môžete kontrolovať.
-
Grafické štatistiky
Pozrite si prehľadné štatistiky o aktuálnom stave a množstve reklamácií. K dispozícii máte prehľadné grafy rozdelené podľa jednotlivých vzťahov.
-
Účtovanie opravy
Ak vykonávate servis reklamácií, tento doplnok sa vám určite zíde. Zadajte potrebné údaje k reklamácii a systém vygenerujte Servisný list. Servisný list obsahuje kompletné informácie (náklady, materiál, doprava, cena).
Povedali o nás
Reklamácie na jednotku
Služba systému reklamacie.sk umožňuje prezentovať internetovým obchodom, že reklamácie vybavujú v súlade s príslušnými zákonomi na ochranu spotrebiteľa a s plným ohľadom na spokojnosť zákazníkov.
reklamaciena1.skCeny
Systém je zadarmo do 20 reklamácií ročne. Vyskúšajte si plne funkčnú verziu aj s SMS kreditom
ŠTANDARDObľúbený program!
cena 89€ročne- Maximálny počet
499 reklamácií ročne
200 SMS v cene
Všetky reklamačné dokumenty na jednom mieste.
Reklamácie vašich zákazníkov vybavíte rýchlo a podľa najnovších zákonov.
Napíšte nám
Fakturačné údaje
MAURIT, s.r.o.Tajovského 255/8
018 41 Dubnica nad Váhom
IČO: 36739022
DIČ: 2022329771
E-mail: info@reklamacie.sk