Pomohli sme zaevidovať už466733 reklamácií

Stovky spokojných zákazníkov

Postup procesu reklamácie

infographic description

Evidovať reklamáciu je možné dvoma spôsobmi:

Zákazník prinesie reklamovaný tovar na prevádzku, kde jeho reklamáciu vybaví predajca. Systém generuje všetky dokumenty potrebné na vybavenie reklamácie.

ALEBO

Zákazník reklamuje tovar  z domu cez internet. Na stránke vášho

e-shopu vyplní náš Reklamačný formulár, ktorý si vytlačí a pošle Vám spolu s tovarom.

 

Keď k vám reklamovaný tovar dorazí, reklamáciu v systéme označíte za prijatú

a upozorníte zákazníka sms/e-mail notifikáciou, ktorú systém ponúka.

 

Ak odosielate tovar na opravu do externých servisov, systém o tom upovedomí zákazníka SMS správou, či emailom. Výhoda Externého servisu v systéme je, že vždy viete, kde sa reklamovaný produkt práve nachádza. 

 

Po označení reklamácie za vybavenú, či uzavretú, opäť informujete zákazníka

o prevzatí reklamácie SMS správou alebo e-mailom.

 

Systém sa postará o prehľadnosť vašich reklamácií a práca na nich bude jednoduchšia. Vaši zákazníci budú vždy informovaní o aktuálnom stave reklamácie.

 

Informujte svojich zákazníkov o stave ich reklamácií.

Budú u vás bez obáv nakupovať.

 

Výhody služby

Používať našu aplikáciu je naozaj hračka. Dôkazom sú naši spokojní klienti.

  • Zákony študujeme za vás

    Sledujeme a doplňujeme do systému všetky zmeny

    v zákonoch, ktoré sa týkajú reklamácií. Nemusíte sa báť,

    že zákazník bude nespokojný s vybavením reklamácie.

  • Ušetríte čas a peniaze

    Dokumenty, ktoré potrebujete k vybaveniu reklamácie

    vám vygeneruje systém. Následne ich jednoducho vytlačíte,

    či odošlete e-mailom zákazníkovi.

  • Online evidencia reklamačného procesu

    Reklamáce môžete upravovať online, z počítača, tabletu a mobilu. Vyhnete sa problémom so synchronizáciou, či vypisovaniu papierových formulárov. Systém spravuje a archivuje všetky reklamácie Vašich zákazníkov. Máte presné informácie o tom, kedy u vás spotrebiteľ tovar nakúpil a koľkokrát ho reklamoval.

  • Profesionálna komunikácia

    Priamo v rámci systému môžete komunikovať

    so zákazníkom prostredníctvom SMS alebo e-mail notifikácií. Systém obsahuje upozornenia a tipy, ktoré vás upozornia na termíny reklamácií vašich spotrebiteľov.

    Vďaka nim nikdy nikdy nezabudnete na žiadnu reklamáciu.

Ukážky z aplikácie

Začnite s nami evidovať reklamácie už dnes

Mám záujem

Praktické doplnky

Systém si rozšírte o ďalšie doplnky, ktoré vám uľahčia vybavovanie reklamácií.
Po prihlásení do systému si ich jednoducho aktivujete v Rozšíreniach systému.

  • Reklamačné formuláre

    Vytvorte si online reklamačný formulár pre svojich zákazníkov. Po nastavení sekcie Reklamačné formuláre si môžete si vytvoriť reklamačný formulár podľa svojich preferencií.

  • Kategórie reklamácií

    Pri širokej ponuke sortimentu si môžete prehľadne roztriediť reklamácie pomocou Kategórií reklamácií. Usporiadajte si ho prehľadne (napr. biela technika, výpočtová technika a záhradný nábytok).

  • Rozšírené zobrazovanie v evidencii reklamácií

    Do evidencie údajov reklamácií môžete priebežne dopĺňať údaje. Vaša evidenciu si usporiadate podľa vlastných požiadaviek. Po aktivácii pribudne položka Zobrazenie stĺpcov.

  • Informácie v PDF dokumentoch

    Reklamačné PDF dokumenty je možné upraviť, či rozšíriť o vaše interné údaje v rozsahu 800 znakov.

  • Rozšírené informácie o reklamácii

    Pridajte si poznámku, či fotodokumentáciu. Fotodokumentácia slúži na skenovanie potvrdení s podpisom zákazníka (bez papierovej evidencie). Systém Vás upozorní aj na fakt, že produkt už bol v minulosti reklamovaný.

  • Externý servis

    Ak spolupracujete s externými servismi, kam odosielate tovar na opravu, aktivujte si tento doplnok. Môžete si navoliť viacero servisov. Vždy budete mať prehľad o polohe reklamovaného produktu.

  • Prevádzky

    Ak má vaša predajňa viac prevádzok, aktivujte si tento doplnok a budete mať prehľad o reklamáciách podľa konkrétnych prevádzok.

     
  • Zmena textov SMS správ

    Texty SMS správ môžete meniť kedykoľvek podľa potreby.

  • Vzorové dokumenty

    Dokumenty si môžete stiahnuť pre neskoršie použitie, napr. pri výpadku siete, či elektrickej energie. 

  • Účty technikov

    Reklamácie môže vybavovať viacero zamestnancov. Správa prístupov umožní vytvoriť samostatné účty na prihlasovanie do aplikácie, ich prístupy môžete kontrolovať.

  • Grafické štatistiky

    Pozrite si prehľadné štatistiky o aktuálnom stave a množstve reklamácií. K dispozícii máte prehľadné grafy rozdelené podľa jednotlivých vzťahov.

  • Účtovanie opravy

    Ak vykonávate servis reklamácií, tento doplnok sa vám určite zíde. Zadajte potrebné údaje k reklamácii a systém vygenerujte Servisný list. Servisný list obsahuje kompletné informácie (náklady, materiál, doprava, cena).

Povedali o nás

Reklamácie na jednotku

Služba systému reklamacie.sk umožňuje prezentovať internetovým obchodom, že reklamácie vybavujú v súlade s príslušnými zákonomi na ochranu spotrebiteľa a s plným ohľadom na spokojnosť zákazníkov.

reklamaciena1.sk

Ceny

Systém je zadarmo do 20 reklamácií ročne. Vyskúšajte si plne funkčnú verziu aj s SMS kreditom

ŠTANDARDObľúbený program!

cena 89ročne
  • Maximálny počet
    499 reklamácií ročne
    200 SMS v cene
Objednať službu

PROFI

cena 199ročne
  • Neobmedzený počet
    reklamácií
    1000 SMS v cene
Objednať službu
Všetky ceny sú bez DPH

Všetky reklamačné dokumenty na jednom mieste.
Reklamácie vašich zákazníkov vybavíte rýchlo a podľa najnovších zákonov.

Napíšte nám

, máte pekné meno :)

Čo pre Vás môžeme urobiť?

Fakturačné údaje

MAURIT, s.r.o.
Tajovského 255/8
018 41 Dubnica nad Váhom

IČO: 36739022
DIČ: 2022329771

E-mail: info@reklamacie.sk